lite depp såhär på kvällskvisten..

I Fredags hade jag en jättetrevlig kväll hos Amanda som hade fyllt år och det firade vi med massa skoj och gott, spenderade även natten där! Grattis igen! 
 
I går red Amanda Mojje, hon hoppade. Det gick riktigt bra faktist! Bocka gjorde han, men till slut insåg han att det inte var någon idé, klickade även lite bilder på dom! Skrittade sen Pavve och där blev det också lite bilder! 
 
På kvällen var det spökkväll på klubben, riktigt skojsigt med massa människor, nya och gammla annsikten! Dipdye och fix! Så min helg har varit perfekt! 
 
'sötgubben♥'
 
Förövrigt är jag inte sådär jätteglad.. Blir så less på människor som säger vad dom tycker och sen sårar den en.. Klart jag hellre vill höra det från personen till en själv, men man ska tänka på vad man säger.. Är arg å lessen.
 
/eveline
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: