ÅÅÅÅÅÅ !

JAG ÄR SÅ GLAD ! Imorgon så ska jag träna för jane sedan i maj .. Som jag har längtat , men  denna gång så ska Benji få träna lite ! Känns otroligt kul måste jag säga :)  Ska försöka Mobilblogga lite om jag hinner . Jag rider Kl 14.00  ... Wilma skulle fota , mamma skulle filma , Tack ♥ 
 
 
Red inte nå idag , det var så dåligt underlag .. Men jag ska börja skritta fram 20 min tidigre så han får bli ordentligt varm imorgon. Puttsane och packade alla saker . Pussade på ponnyna och sedan for jag hem. Wilma var även med osss så jag fick Mycket hjjälp av henne ! Om hon inte hjälpte mig så skulle jag nog varit fortfarande i stallet ;)
 
 
Har haft en riktigt mysig kväll med Mamma , Pappa och Wilma ! :)))))
 
haha , helt opassande bild . Men jag har inte så många då datorn inte är så gammal !
 
// Amandaaaa
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: