deprimerad...


Åhhh.. Kan inte hålla det inne, måste skriva av mig. Kan inte prata om det till någon, blir så ledsen.
I början av sommaren fick Pavve tillbaka känningar av hans artros, så han blev väll halt/oren, fine det har gått frammåt och det börjar bli mycket bättre! Men med tanke på att han haft problem med dom i några år nu, blivit behandlad. Han börjar bli tröttare, han som brukar bli så pigg när det blir kallare. Han är gammal och man vet oftast hur det brukar sluta för dom. Kan inte tänka mig tanken att inte fara till han tre dagar i veckan, min älskling. Kollade på hans sadel idag och insåg hur mycket jag saknar att sitta i den på en pigg Pavve som är superpigg och har jättekul på mina och Lovisas uteritter. Saknar det så mycket. Känner mig så hemsk som knappt skriver om han på bloggen. Men nu ska jag skriva det till er!
 
Han är världens snällaste häst, alltid så glad och kelsjuk. Social och vill vara med på allt. Finns verkligen ingen häst jag träffat som han som jag litar på till 110% i ALLT. Världens finaste Pav Best. Ska ge han hur mycket tid som helst nu. För om det är någon häst som förtjänar mäst tid i världen är det han. Han har ställt upp på så mycket. Finaste, finaste, finaste, snällaste Pavve.. Jag älskar dig ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: