Llalalla

Helgen har varit toppen! I Fredags fick jag presenter, och är supernöjd med allt! Tömkörde Pluto, och så fin han var! Helt awesome alltså! 
På Lördagen var det julshow, luciatåg, höjdhoppning där duktiga Celise och Trine hoppade 140! Bjussar på film här nedanför, fyfan så grymma! ♥ Och mycket mer var det! Efteråt hoppade jag Pluto, är såå nöjd, älskar hans inställnig som han fått tillbaka (posetivt), mitt fina lilla hjärta, älskar dig mest i hela världen! ♥ Sen sov jag hos Malin, tagit det lungt, snackat och myst på! I dag följde jag och kollade när hon hoppade med sin fina Naromi för Mia. Så duktiga dom är! Bortsett från att min röst är borta och hostar upp lungorna, har helgen varit super! Men känns som att jag fått ta lite stryk nu... Feber. Fy och sjutton.. Ska vara frisk imorgon har jag bestänt haha.
Så sjukt grymma ni är! ♥
 
Älskade lilla ponny♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Hihihi ♥

2012-12-17 // 10:16:43
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: