sorryyyy

Jag han inte och kunde inte blogga igår . men thats it :)
 
 Jag kanske ska berätta hur det gick igår näär jag red Benjiii , han hade ju vilat i 2 dagar så jag tog det ganka lungt . Jag skrittade ty fram i 20 min och sedan så travade jag i typ i 10 , bara lunka .. Jag hade så himla ont i ryggen sedan jag föll av rune så jag var lite stel . Sedan så tog vi en 5 mins galopp , super fin !jag redhan på pehlam då han brukar bli het och stuttsig i skogen , och det fungerade superbraa , hade inte kedjan spänd så hårt . Och vi tränade på att ha en ganska öppen form . Han vart mycket lungnare ! fina bäbis ponnyyy♥ 
 
Idag ska vi träna galoppombyten , jag ska rida vänd snätt igenom och sedan byta över en bom som kommer ligga där ! Emilia föler med och rider ior . Hon kommer nog snart hem till mig ! Har saknat henne otroligttt ! ♥
Skulle visa några bilder sedan ponnyridningen, men det gick inte . 
 
 

// amicelliiiii

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: