Om Ronja Amira

Ronja Amira
född 1999
New forest
LA/LA (?)
det är amira jag kommer skriva om mest på bloggen. hon är en otroligt fin ponny som alltid vill göra rätt.

amira är dock också väldigt envis ibland och kan vara lite seg om hon börjar arbeta på rätt sätt, annars går hon på riktigt bra!
i år ska jag och Amira debutera lokal hoppning och målet är att gå runt!
jag kommer inte ha några höga förväntningar eftersom amira är väldigt tittig och springig på hoppbanan ibland.
När vi har kommit igång med tävlingarna (som kommer bli nästa år) så kommer jag våga satsa på nolla och då hoppas jag att jag får fortsätta rida denna underbara ponnyn! ♥
Amira rider jag oftast ca. 1-2 gånger i veckan.
jag rider henne oftast på min vanliga ridlektion på måndagar och även varannan onsdag på hoppträningen då jag alltid rider henne.

jag har även lärt amira några trick.
♥ Puss - med hjälp av charlotta som också tränat lite -
♥ Hov
♥ Buga - med hjälp av charlotta som också tränat lite -





KOMMENTARER


Hihi, men det var mest du som lärde henne. :')

2012-05-31 // 07:47:04
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: