Om Pluto

Namn: Pluto
Född: 2005
Kategori: B ponny
Färg: Fux med stjärn
Ägare: Bodens Ridklubb

Det här är då Pluto. En ridskoleponny på BRK. Vi har som en liten story jag och den ponnyn, som ni förmodligen kommer höra MYCKET om på bloggen! Han har en enorm personlighet och jag älskar det. Alltid lika glad när man kommer och hur glad som helst, det ända jag saknar är han tyvär inte är "min" längre.. Har haft han på foder under 09-10, och det är ju där ifrån vi fått vårat otroligt starka band tillsammans. Han gnäggar i bland när jag kommer, följer efter mig osv. Lyckan bara sprider sig i hela mig när jag tänker på han "he make me feel good"
Snart är jag och Pluto ute på lokal nivå i dressyr då de här tyvär är mitt allra sista tävlingsår på b-ponny..



/eveline





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: