Dag 4 - Hur mitt hästintresse började

Det var mamma , jag fick följa med henne till stallet när jag var minimini . Jag var galen , och jag  menar galen i hästar .. Nog för att jag är det nu med , men jaja ! 
 
5-6 års ålder började jag på ridskola , oh vart fast i en liten busig b-ponny vid namn milli .
Min första kärlek med andra ord .
Sedan så fick jag ju mitt svarta busfrö ♥♥♥♥♥. Och jag hade ju han i 3 år innan jag började på ridskolan igen .
 
Sedan så fick jag rida en ganska speciell D-ponny som jag  Älskade , värkligen älskade , Milton . Han är ganska busig av sig .. åååå , sista gången jag hoppade honnom innan han blev privathäst så hoppade vi "blixten " , och när det var min tur så lade ridläraren upp alla hinder på 90 , jag kommer ihåg den som att det var igår ;) Värkligen en superfin ponny som jag saknar otroligt mycket att rida  , jag träffanr ju han väldigt ofta så det är ju tur ♥ TYvärr har jag inte någon bild på han .. 
 
efter det fick jag en B.ponny som hette Lucky , han hade jag ganska länge , 2år kanske ? JAg tänker inte taupp han för att jag saknar honnom för mycket .. ♥
 
Sedan så började jag rida en ponny som hette sunny , som det slutade med att jag köpte henne . Började om från grunden oh började hoppa tite smått , men när hindrerna vart högre så vart det inte så kul ... Vill hällst inte prata om henne heller just nu iaf ... Vill ni höra den historien? 
 
Sedan så kom  min Ängel , min älskade , min prins . Enghöjs Lord Winston , en het 17 åring som jag alldrig skulle byta mot något ♥ Alldrig , NEVAHH !
OCh Bengt som jag har haft nu sedan i sommras , han är GULD ♥
 
Lite mer info om mig ;) 
 
// Amanda
 
 
 

KOMMENTARER


Anonym

Vi vill höra historien om Sunny! ;)

2012-11-24 // 21:12:53
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: