Helgen

jag måste be om ursäkt fr min kassa uppd , men nu är jag här och nu lämnar vi det ...
 
Fredag : Jag var först i stallet och red  Benji , lorden fick vila . Han var ganska fin men han var ganska busig ;) Sedan så åkte jag hem och packade lite och vände ratten mot Emilia .. jag hon och minna hade supermysigt ! Men jag for hem lite senare för att jag började må dåligt .riktigt dåligt , jag fick ont i huvudet och som vid hjärtat men det gav sig när jag gick och la mig . 
 
Lördag : Jag och Felicia hade bestämmt att hon skulle flöja till luleå , vi hade supermysigt . Vart lite new in , ett par mjukisar och en tröjja :)
 
 
Söndag : Jag gjorde det vanliga , stallet ;) Red båda , och det gick faktiskt ganska bra . Sedan for vi hem och jag färgade håret brunt . Jag är Nöjd !!!
 
 
Måndag : Första lektionen hade vi klassmassage , sedan skulle alla killarna i skolan ha innabandy tunering . Tjejerna skulle fixa klart inför betygen .När vi var klar med det så gick Melinda , Felicia och jag och hejjade på dom.
 
Tisdag :började dagen med klassråd och sedan innebandy tunering ! Och ja , MITT LAG VANNNN ! YEYEEE .....
 
 
Mer har jag inte att säga :) Men det kommer mer ikväll , det kan jag lova !!
 
 
// Amanda
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: