fantastiskt kulig kväll

HHAAHHA , helt sjukt att man kan ha så kul ! Efter skolan så gick jag ,  Joel , och Oscar på stan . Vi vi gick och åt på Frasses  och sedan så mötte vi upp Albin mitt i stan för att senare ta bussen till Luleå och kolla hockey . Vi typ sprang till bussen för att hinna , min i själva värket så skulle den ite komma fören typ om en kvart .. ;) Vi er lite blonda !
Men Luleå hockey fin ju fet med spö av Berlinarna , fart det gör ju inget , luleå kommer ALLTID att vara bäst ♥
Känner mig ganska blond när jag trodde att berlin låg i Italien , dom skrattade ju åt mig en hel del iaf ! Jag drack 1 liter energidryck .. Känner mig ganska hyyyppeeerrr 
 
 
Men nog om det , iämorgon så är det dressyr kurs för åse . Taggelitagg .. Förra gick ju inte sådär lysande ;) Men nu ska jag spela , är så gymmt trött .. 
 
// Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: