MYSIGT !

Är både glad och lädsen med emilia , men hon och jag har smidit en plan som hon själv får berätta om hon vill ;) 
 
 
Men ridpaddet idag gick såsådär , Han var superfin i skritten och traven , men sedan när jag skulle fatta galopp så exploderade han och började dampa , men han är så söt då för han ser så himmla busig ut , men jag skrittade ett tag på långa tyglar och sedan så travade jag på samma sätt som innan han började dampa , fattade galopp och han gjorde samma sak , han gjorde små bocksprång som kändes som att man var 4 meter upp i luften ;) Men jajaja... Sedan kom mamma ut och skulle rida bengt på uteritt med mig och Lorden , och först skrittade vi i skogen i typ 10-15 mi och sedan travade vi tillbaka heem , och for över en bro till e stor äng som vi galloperade 2 varv runt den . Han stack båda gångerna så att jag nästan föll av båda gångerna .. haha , busponny ♥ 
 
haha , en helt opassande bild .. 
 MEn nu sitter jag och chillar i sängen med dator och hunden , kommer bli en helt sjukt kulig dag imorgon !
 
// AManda
 

KOMMENTARER


Du är typ BÄST Amanda, en riktigt riktig toppenkompis! <3

Kram på dig...;-P

Svar: Hihi , tack så mycket ! ♥ / A
None None

2012-10-26 // 23:18:24
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: