Helt otroligt.. Hur kunde det bli just så? På ren svenska, så jävla glad, du är det bästa som hänt mig.

Känns så obeskrivligt att bläddra tillbaka 3 och ett halvt år av mitt liv, då han nästan var som min, och sen alldrig tro man ska få se han mer till att han blir ridskoleponny som jag rider och pysslar med (överlycklig). Som sen blir såld och jag inte hade någon aning vart.. Och nu står jag här, medryttare på världens bästa, finaste, underbaraste, perfektaste ponny i mina ögon som vandrar på detta klot. Tänk att en varelse som denna kan betyda så mycket för en människa.. Vill bara gråta så glad jag är att det har blivit så, det känns så overkligt. Han får mig alltid så glad. Han är som en riktig kompis, som alltid finns där, min allra bästaste bästa vän♥
 

KOMMENTARER


-

Hej!hur är han att hoppa?bockar han?isf hur fick du bort problemet då? Har du nå tips om hästen bockar när man hoppar?:) de är en b ponny!:)

2013-04-13 // 21:34:33
Anonym

Hej kan du lägga ut bilder på hans släkt/familj?har han nå bröder???:)

2013-04-13 // 21:35:10
Olivia

Sjukt söta!

2013-05-09 // 10:14:15
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: