Stallet dag 1 & 2

lovat nina och skriva dagbok medans hon är i Stockholm och jag tar hand om hennes hästar haha, så skriver nu då!
 
ONSDAG: kom dit, mockade och fixade. tog in James och red ut på honom en kortis vilket gick jättebra! Han var lite tittig men ändå fin. efter det fixade jag maten och stoppade de i krubborna och höet i boxarna. Sedan åkte jag hem ;)
 
TORSDAG: Jag och Mamma (och amanda som hjälpte till och mockade idag, vi skulle till gäster efter) mockade alla boxar och sopade samt fixade mat och hö. Kollade igenom alla hästarna i hagen så dom mådde bra osv. hann inte rida idag på varken Mini eller James då jag inte visste att vi skulle bort före jag gjorde min såkallade planering för dagen. Men imorgon ska båda två ut!
 
bild på fina james igår.
/emilia

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: