Svaren på frågestunden.

Funderar du på att skaffa egen häst? japp! tanken finns där varje dag men vi får se när det händer. Förhoppningsvis snart :D
Skulle du vela ha en egen häst? Absolut! Vill verkligen satsa till 110% på ridningen. det är min dröm!

Hur gammal är du? jag är född 1998 så är 14 år. fyller 15 i september alltså :)
Dina mål med Amira? Har inga speciella mål i år. vill bara ha kul.
Hur ser din drömponny ut? Den ska vara ärlig och glad på hinder och så ska den vara snäll och mysig :) den ska vara någorlunda rutinerad också!
Om du fick välja en ponny (inte amira) och en häst på brk, vilka är då finast? :) Pasadena och Uriel är ponnyer jag verkligen tycker om. Sedan gillar jag även Genua som är en storhäst då :) 
Din/dina bästavän/bästavänner Det finns många vänner som står nära mig! Bla. Nina, Amanda, Tilda.
Rider du fortfarande Armani och Dixieboy? :) Jadå! Ska fortsätta tävla dom iår. Armani i hoppning och Dixie i dressyr. Är där så ofta jag kan, några gånger i veckan alltså.

är du och Amanda kompisar på riktigt , beskriv henne . Men ja haha! Varför skulle vi inte? Amanda är otroligt snäll och hon är bäst. det finns inte ord på hur bra hon är. Därför kommer jag inte skriva det då det skulle bli en hel bok. Men hon är otroligt ärlig och ger alla människor en chans. Hon är också en otroligt duktig ryttare som jag unnar ALL framgång! Världens bästa Amanda helt enkelt.
samma med Eveline . Det är samma med eveline. hon betyder också väldigt mycket för mig. Hon och jag bråkar ibland, visst. men det gör väl alla? Jag tycker verkligen om henne och även hon är en väldigt bra ryttare.

Hur ser din drömponny ut?  Den ska vara ärlig och glad på hinder och så ska den vara snäll och mysig :) den ska vara någorlunda rutinerad också!
Vad är dina mål med Amira i år? Har inga speciella mål i år. Det är att vi ska ha kul ihop bara. Världens finaste ponny. Hon betyder allt för mig. <3
Vilken ponny/häst i Boden/Luleå hade du helst velat prova rida? (du får välja fler, haha) ojoj, svår fråga. Kan inte välja några hästar i boden då det finns väldigt många! I luleå så är det Akeley och Okey barbie typ. eller kanske inte rida, men om jag tycker otroligt mycket om! Gillar även Idas ponny Madigan och såklart mondeo och TROLLE ;) Fast Lille Du är ju också fin. Asså nä jag kan inte välja!

Hur mycket betyder amira för dig? Hon är mitt allt. <3
Nästa tävling? Rånea den 18/5! Med armani och Amira. Riktigt taggad mina vänner! Blir LE med armani (bra att få starta lågt för att sedan öka succesivt.) och LD och LC med amira.
Hur hanterar du elaka kommentarer? Precis som vanliga kommentarer haha. tänker inte på det så mycket men såklart man blir lite ledsen om det är en kommentar som verkligen trycker ner en. Fy för sånt.
Är Linn Olsson snäll? Haha, kan inte direkt säga att jag känner henne men asså hon är otroligt trevlig! 
Har du kvar din kanin? Jadå! Lasse lever och mår bra. är 5 år gammal och njuter av livet! min finaste bäbispojke.
Vad hände med din kompis? öh. vet inte vem du menar men gissar på Nina då det är hon som jag kommer på snabbast. Hon fick tre fakturer i foten/smalbenet och har gips. 5 veckor kvar med gipset och sedan några veckor till innan hon är bra. Men hon kämpar på!
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Marieö

Barbie är bäääästa. Så gin ponny ;)

2013-04-15 // 21:49:45

TROLLE, hahahah lol :)))

2013-04-16 // 15:45:21
Saga

Vilken ponny i alla kategorier från norrland tycker du är finast? :)

Svar: ojoj, svår fråga :) finns så otroligt många som jag gillar otroligt mycket! B-ponny: Yoghurt, Greatest Flying Bug osvosv
C-ponny: Claughan Bengy, Miclas Claudia Shiffer, Joel mm.
D-ponny: FINNS FÖR MÅNGA FINA! :D
sedan sa jag inte alla nu haha, finns får många och jag suger att skriva sånthär <3
None None

2013-04-16 // 18:13:45
Niniz 24

HAHAHA sista frågan, dog lite...

Svar: hahah ja med :)
None None

2013-04-16 // 19:17:48
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: