The circle never ends

Hej alla fina! Nu känner jag att det vore bra att kanske komma tillbaka här igen. Har varit hästfri i några dar nu så nu börjar jag faktiskt längta lite till stallet och mysiga turer i skogen! Dagarna har flytit på med skola och kompisar, och mer än så har faktiskt inte hänt. Imorgon ska jag till älskade Pavvis(♥♥♥), äntligen! Det känns som evigheter sedan. Men innan det blir det att fara och göra lite grejs, och umgås med en underbar vän efter det!  
 
Är det bara jag som tycker det börjar bli sjukt skönt att komma igång med rutinerna igen? Tidig morgon, skola, stallet, hemma resten av kvällen..
Å vad jag tycker om dig.♥ Muppig slapp stallklädsel, i like it hahahahah..
 

KOMMENTARER


Anonym

Vars har Amnanda tagit vägen? Vilken fin bild på er :)

2013-08-25 // 09:59:45
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: