Årets största fail

Kom och tänka på vad jag failat med mest det här året och insåg att det är massooooor, men det som jag fortfarande får ett gott skratt åt till är verkligen den veckan när jag var i Kroatien. Hade med mig en bodylotion som jag var sååå noga med att jag skulle använda varje kväll efter en dag i stekhet sol så jag slapp massa brännande och flagnande hud. Tyckte jag blev jättebrun väldigt fort, och det var ju självklart! För när jag läste lite nogrannare om vad det var för bodylotion så var det brun utan sol bodylotion, den hette summerglow så jag tänkte "ÅÅH det är ju precis en sådan här jag behöver så jag inte flagnar, asså jag trodde typ det var en sådan där bodylotion som är bra för huden efter solen". HHAHAHA, förstår ni att jag använda brun utan sol varje dag när jag var i utlandet som hade strålande sol varje dag x') (satans ful smilis), jag dööör. 
 
Så nu när jag var i Spanien så hade jag inte med den, utan hade med mig en helt vanlig bodylotion och aftersun, och det räckte gott och väl så man blev brun på riktigt och slapp flagna åå allt. JA, heter man Eveline så är man som man blev. 
 
Sen finns det ju massa annat som t.ex, halkat på yoghurt på hotellfrukosten, halkat mitt inne i stan, sagt massa failade saker, när jag tog på mig snorkel och cyklop och klev på min uppblåsbara delfin och hoppade från ett två meters stup ner i vattnet med Mimmi i Kroatien och folk stirrade ut oss jaaaa.. Listan kan bli lång, Jag failar i princip alltid när jag ska göra något, och skämmer rätt ofta ut mig haha.
 
VAD ÄR ERAN STÖRSTA "FAIL" DET HÄR ÅRET? 
 
Bara för att vi pratade om Kroatien får ni en bild därifrån också. Även en av våra dina delfiner får vara med ;).
 
/eveline

KOMMENTARER


Mimmi

HAHAHAHAHHA jag pallar inte XD du suger Evelien

2013-12-18 // 18:51:05

HAHAHHA!! men aaa i onsdags (??) på skolan så hade jag mobilen i bakfickan och satt på en stol och då råkade den ramla ut (jag hade inget skal) och jag ba " äh jag orkar inte ta upp den just nu jag vet att den ändå inte gick sönder" sen så skulle du lura mig att den hade gått sönder och sen ba ANGELICA DEN HAR MASSA SPRICKOR jag ba: jojo och fick panik sen när jag kollade HAHAHAHAHHA

så nu är den suuperfin ;) HHAHAHA
har ganska många fler failar... tex när jag skulle ringa en distriktvetrinär i somras och hörde inte vad hon sa för hon hade typ norsk, arabisk & skånsk dialekt på samma gång så det ända jag sa var typ "vaa?" och " mm" hahah vi kom inte fram till så mycket.. xD (men jag fick svar på min fråga)

och jag råkade gå omkull med Brama, och säga en sak om en lärare/fiket-ansvarig precis när han kom, prata jättehögt på bion, så en tant sa åt mig och dom andra 3 jag var med "hörni tjejer ni är inte ensamma här inne" *asg och första gången jag körde moppebil, var jag bara fokuserat på att gasa & styra kollade varken bak eller åt sidorna.. och höll på köra in i en bil... HAHAHA ja. jag är ganska failad xD

2013-12-21 // 00:41:18
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: