GOD JUL!

Hej på er, och god jul! Min dag har varit extremt bra. Vaknade runt nio imorse, käkade frulle och kollade sista avsnittet av julkalendern, packade sedan klart alla julklappar och gick sedan mot djuren och pappa! Det är mammas år idag att fira jul hos så vi firade jul hos henne. Gick iaf till pappa och gav honom två julklappar och gav marsvinen som vi är djurvakt åt äpplen och gav sedan mina långöron massa äpplen och morötter. Gick sedan till stallet och fixade allt åt bästaste Pavvsen, borstade på honom och även han fick massa morötter och äpllen♥. For sedan hem och duschade och fixade mig, och sedan for vi till min bonuspappas bror och hans familj och åt julbord och öppnade julklappar, supermysigt och jag fick sååå fina saker som jag kan visa er senare. En av sakerna jag fick var just dance 14 och the vampire diaries säsong 4, så har dansat i typ två timmar tills nu(satt perfekt efter all julmat haha), och nu ska jag börja avverka säsong fyra av the vampire diaries. Har sett det på datorn redan, men blir verkligen inte "inne" i tittandet på samma sätt och jag hatar verkligen när man måste vänta en vecka tills varje avsnitt kommer ut så har inte kollat på säsong fyra så ordentligt, men nu kan jag avverka avsnitt efter avsnitt, superbra ju! Hoppas ni haft en bra julafton alla och en STOR kram till er som haft en mindre bra julafton..♥
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: