irriterad!!

blir irriterad på er bloggläsare om alltid ska tro saker och överdriva situationer som ni inte vet någonting om. ni kankske vet vad jag menar, det är videon som ligger uppe på ponnysanning.se (harlem shake @luleåridklubb). och kommentarerna som skrivits där tycker jag är helt onödiga och rent ut sagt elaka. jag brukar inte bry mig ang. dessa kommentarer men jag skrev faktiskt ett svar tillbaka till en person (anonym var h*n ofc) som skrev dryga saker. 
och visst, detta är ingen stor grej, men den är ändå värd att tas upp eller hur? 
 
det pratas om att man har sågat hästen i munnen, det är synd om hästarna, vi har fel musik, hästarna är rädda osvosv.
först och främst så vill jag veta vad som får en att skriva att hon sågade sin häst i munnen? ursäkta? när man sågar hästen i munnen tar man en tygel i taget och rycker tag i den. DET är sågning. och DÅ om något är det synd om hästen. anledningen till att ni tror att hon sågar sin häst i munnen är för att hon dansar uppe på hästryggen. ni ser ju att tyglarna är glapp också så vad är problemet? är det synd om hästen för att någon sitter på den och dansar och rör sig uppe på hästryggen? det ni säger är BULLSHIT ska ni veta. hade ni varit där och sett hennes lugna och fina ridning där och då, då hade ni nog fått en annan uppfattning. hästen var rädd i början och hon bara tog det lugnt. det är SÅ man ska göra. självklart är hästarna skeptiska till massa dräkter, ljus och musik i början. men såg ni inte att det var lugnt sen? när dom hade accepterat situationen? så nej, det var inte synd om hästarna, och om det hade varit så att det var det hade vi aldirg gjort detta. och hade dom varit för rädda hade vi självklart tagit dom tillbaka in i stallet. 
 
ja, jag är förbannad på er som inte kan hålla fingrarna borta och skriva saker som ni inte egentligen vet någonting om. det om något är dålig stil. fattar ni hur kul vi hade? det var asroligt så vi tänker inte låta era kommentarer göra oss besvikna, vi ägde och vi är så jävla coola bara så ni vet. ;)
 
/emilia

KOMMENTARER


SÅ sant, vi ägde 👍

2013-02-28 // 23:38:10

True story bro!

2013-03-01 // 23:50:08
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: