Ridpass på Yoghurt

Skrittade fram ganska länge, sedan kortade jag tygeln mer och mer för varje varv vi gick . Jobbade mycket skänkelvikningar och lösgörande . Han var så otroligt fin i traven , han gjorde superfina ökningar , skänkelvikningar . 
Han har ju lit probelm med formen i galoppen , han vill hälst ligga i en ganska öppen form . Men jag gick in på en volt för att göjja igenom han i galoppen. Efter några varv så lossnade han och gick superfint ♥ Det känns som att rida en liten dressyrponny . Han har mycket talang i dressyren ,men det är synd att corran är den som gillar när det går fort.. haha ;) 
 
Ni skulle bara veta vad jag saknar b-ponny tiden ...♥
 
Ska rida han imorgon på morgon med, då ska jag försöka få någon att filma .
 
// Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: