Sjuk , sjuk och sjuk

Som emilia är jag ochså sjuk , ont i halls , huvudvärk och illamående. Skulle igentligen vara med Emilia och Nina idag, men vi fick ställa in det :/ 
Skulle även rida Lorden , men jag får inte fara till stallet för mamma . Jag måste vila ..Kroppen sägerifrån att den inte orkar mer. Och 1 timma och 30 min dressyrlektion igår gjorde nog inte saken bättre.
Helt slut ....
 
 
Nu ligger jag och myser med hunden , drågar hallstabletter och te. Hoppas att man mår bra till imorgon !
// Amanda

KOMMENTARER


ELLEN WÄRNSBERG http://www.ellenwarnsberg.se

Krya på dig!!
Kolla gärna in min blogg, skriver om min vardag, shopping, kläder & mode, inspiration, träning, musik, tankar, åsikter osv osv. Kraaaam!!<3

2013-03-04 // 19:56:08
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: