sjuk

anledningen till att jag inte bloggat på två dagar är den att jag inte har orkat det, pga att jag inte alls mår bra. jag har varit sjuk ända sedan jag kom hem från USA, och det var den fjärde januari. sedan dess har jag varit förkyld, och nu har jag fått öroninflammation, huvudvärk, illamående och feber. jag tror att kroppen sa stopp helt enkelt. så imorgon ska jag till vårdcentralen för att kolla om det är något virus eller något annat, för nu har jag varit sjuk konstant i nästan tre månader. 
 
nu har jag legat i soffan hela dagen, för jag var på LRK inatt. det var roligt såklart men nu mår jag skit ;) det var tacokväll med 10 st från dom och 10 st från brk, lyckad kväll! lärde känna några nya människor om man inte tänker på dom jag kände innan då :) vi gjorde en egen version av Harlem shake, lekte flaggleken, pratade och åt tacos. så nästa aktivitet med dom kommer anordnas på BRK! börjar tagga redan nu, och förhoppningsvis är jag lite fräschare då ;)
 
aja, ni vet att jag lever iallafall, vi hörs!
harlem shake @lrk :)
 
/emilia

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: