min vecka

hallå!
såhär ser min vecka ut:
 
Måndag: Stallfri dag (var med tilda)
Tisdag: Ridning, stallet hela kvällen.
Onsdag: ska nog till Elina men annars stallfritt.
Torsdag: ska nog till Elina då med, annars stallfritt
Fredag: Stallfritt/Rida hos elina (vet inte riktigt)
Lördag: föreläsning med LINN OLSSON!!
Söndag: Hjälpinstruktör på kvällen.
 
så ser min vecka ut. som ni ser så är det dags för föreläsning på lördag med ingen mindre än Linn olsson! så sjukt taggad. en annan rolig sak är att jag ska få följa med och hämta henne på flygplatsen, hiho. saknar alla personer som jag har lärt känna och som jag inte har träffat på ett tag (tex. alla lrkare) - ska bli superroligt att träffa dom på lördag. Annars då? har varit med tilda efter skolan, det var najs som vanligt. men nu ska jag lägga upp en video (Ni kommer få se den snart) och dricka lite smoothie med mango och nån annan frukt, ha det bra!
 
/emilia

KOMMENTARER


SV: Jätte snällt att du lämnade din åsikt om stövlarna! :D -Linda

2013-01-28 // 21:22:33
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: