torsdag

hej mina vänner. i skrivande stund sitter jag med en hals som dödar mig långsamt och en kopp med varmt te i handen. ja, som ni märker är jag inte på skolan idag. min hals gör fruktansvärt ont och så har det varit i flera veckor nu. så idag stannar jag hemma för att bli frisk och mest troligt imorgon också. vill inte missa Linn Olsson på lördag pga. halsont direkt.
 
nu ska jag laga en god lunch med min lillebror (som också är sjuk idag, samma "sjukdom" som mig) och se på någon film. ha en fortsatt bra dag!
bild från igår när jag var hos elina. vi renoverade om i hennes sadelkammare, fixa dit bord och stolar och tog med oss tårta (vi var på 90årskalas innan haha) och kakor dit ut. en perfekt onsdagskväll blev det för mig.
 
/emilia


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: