I'm back!

Weeeei, i förrgår kom  jag hem från huvudstaden! ÄNTLIGEN säger jag bara, nu när jag fixat fötterna kan jag äntligen börja motionera smått, och RIDA utan att ha stelt i föttera.
 
Gårdagen: Fixade allt åt Pavve och for ut på en skritt-tur i skogen, sååå mysigt att bara sitta där på den trygga ryggen med knappt nå tyglar  i handen och rensa tankarna och spendera kvalitéts tid med världens underbaraste nordis♥. 
 
For sen till klubben och red irländaren Tobbe, en riktig biff och stilig en. Red lite i alla gångarter för att känna på honom och wow vilken häftig ponny, den känslan! Tog lite skutt också och han är ju väldigt stor och jag får inte riktigt upp honom och koll på bogarna eftersom jag blir såpass liten på honom, så de gick ändå helt okej! :)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: