Lorden

Nu tycker jag det är degs att släppa allt , både gott och ont . Något som jag hållit  inne med är att Lorden har fått bli promenad ponny , eller ja , han kommer få gå då och då . Men jag känner att det inte är värt att sätta igång han efter en till skada , 4 sen skador räcker tycker jag .. Han är glad om han får pussar och kramar och kärlek .  som sagt så kommer han gå då och då . han är en panchis om man säger så . Är han nöjd och glad , då är jag det . 
Jag tänker på allt kul vi gjort , tävlat , tränat med BRA resultat , badat , långa uteritter i skogen barbacka , allt mys , vi är ett team , och vi kommer alltid vara det. Men nu får jag se det kuliga som vi har framför oss , jag vet inte vad som kommer hända , med jag känner att det kommer bli roligt .
 
Lorden är en ponny som man bara inte kan tycka illa om, han är snäll och glad mot alla , pussig och utstrålning som heter duga . Jag älskar honom , mer än allt !
 
Jag trodde att våran resa skulle bli länge , men jag är så grymt glad för det tiden vi har fått.  från att blivit grundlurad , och sedan massa följd skador på det .Med handen på hjärtat så har det nog varit dom 3 bästa åren i mitt liv.
Även fast du är ett är ett yrväder så älskar jag dig, runt jorden miljoner , miljarder gånger .
Skulle bli helt förstörd om han försvann , jag skulle nog helt ärligt slutat rida . that`s it.
 
OCH NEJ LORDEN ÄR INTE TILL SALU !
 
 

KOMMENTARER


Ni är jättefina! :)

Svar: ååh , tack så mycket ! du och Brama med :D
None None

2013-07-27 // 00:47:34
loviii

Ni är bäst!!! <3
Saknar diiig <3

Svar: <3 , saknar dig med !
None None

2013-07-27 // 09:42:39
Charlotta

Fina ni <3

2013-07-27 // 15:16:00
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: