second hand

en väldigt smart grej här i världen är att köpa saker second hand. jag har hittat en jättebra hemsida där du kan handla kläder på second hand
 
hemsidan som jag brukar kolla på är www.secondhandguide.se och där har dom auktioner av massa snygga saker! jag hittade tex. en army-jacka där för 2 kronor, vilket inte händer så ofta. jag funderar faktiskt på att köpa den :D dom länkar alltså till auktioner på tradera där du sedan kan buda på som du vill. det gör det även säkert om du vill handla därifrån.
 
jag har massa gånger fyndat kläder från secondhand eller vintage-butiker och jag tycker verkligen att det är riktigt smart att göra det. varför kasta bort gamla kläder när man likagärna kan sälja dom? :) mitt bästa köp var nog en riktigt snygg jacka som jag köpte för 50 kr, ett riktigt kap! den är tyvärr för liten för mig nu men den var riktigt bra. sånt är bra att ha! 
 
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: