I shot for the sky i'm stuck in the ground

 Tisdag och helgrymt väder! Skoldagen flöt på helt ok, och sen drog jag med mig hem en grym vän vid namn Ida! Tagit det allmänt lugnt och kikat på hestisarna osv. Har alldeles nyss skickat in min sista uppsats (hoppas jag) för denna termin, skööööönt, nu ska jag bara göra ett bildspel om mig själv som ska vara klart på fredag också ska jag plugga lite inför en koll på fredag. Ska försöka trycka in nå styrkepass ikväll, mage, rygg, armar och lår efter som jag inte kan anstränga mina knäleder/fotleder då jag har problem med lederna... Hoppas verkligen inte det börjar göra ont nät jag rider, men så länge det inte gör ont så fortsätter jag! Ha en bra kväll mina vänner medans jag dyker ner i plugget.. 
Ååååh är jäääätteee skotersugeeeen, men näääe sommar och skolfritt är bättre ändå, mehehe!
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: