Min andra halva

Endel vet det kanske, endel inte. Men amira åker snart till sin nya fodervärd.
 
Min andra halva, min livskraft åker. till Småland. Jag kommer aldirg få se henne igen. Den sorgen jag har känt de senaste veckorna är inte roliga alltså.
Sista gången jag tävlade henne var i helgen. Sista klassen. vi fick 12 fel men känslan var bra. Och för mig spelar resultaten inte någon roll. Hon älskar att tävla. att känna sig som den enda i världen. att betyda allt för en person. Det gör hon för mig. Hon kände sig så speciell ♥
 
Amira är min bästa vän och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. hon är en av de finaste ponnysarna jag nånsin träffat och hon är så otroligt fin.
Jag har inte berättat något tidigare men så är det.
Nu har vi 3 veckor kvar tillsammans och jag ska njuta. ett litet mer ordentligt inlägg om detta kommer komma senare. för tillfället orkar jag inte skriva något mer om detta.
 
Det var meningen att det skulle vara VI lite längre! Vi skulle inte skiljas åt redan. efter 4 år ihop är våran resa över och det känns verkligen inte bra... Men jag vet att BRK har gjort allt i sin makt för att kunna behålla henne då hon är en otroligt fin ridskoleponny.
 
Jag älskar henne. mer än allt, och det kommer jag föralltid att göra. hon äger mitt hjärta och kommer alltid göra det. Tillsammans har vi nått mål och vi kommer alltid minnas varandra. hon är den finaste individen jag mött och hon kommer vara otroligt saknad.
en del av våran resa ♥
/emilia

KOMMENTARER


Annica Carlsson

Finaste finaste Emilia <3 du är så modig och stark!!!Jag förstår att du har det tufft nu....Men vi får hoppas på det gamla ordspråket att efter regn kommer solsken!!Massor med styrkekramar från mig till dig!<3

Svar: åh tack så hemskt mycket <3
None None

2013-05-23 // 12:08:55
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: