tjosan hoppsan

märkt att jag inte har bloggat på 2 veckor vilket jag skämms över . Eveline och Emilia har hållt igång bloggen fint , vilken jag bockar och bugar för ♥ 
Men mina bloggrfria veckor har jag gjort en HEEEL del saker , tävlat , varit med vänner , trimmat ponnyer och massa annat .
 
Jag har därimot börjat få ont i mina leder igen , som varje vår.. hata. Så jag kommer måsta vila lite då och då från hästarna. därimot måste jag springa och hålla kroppen igån och stärka upp alla leder. känns inte så bra .. 
 
men iaf , började dagen med lite träning och sedan till skolan . Sedan så mötte jag upp mamma och gick på stan en stund . Vart faktiskt lite shopping för min del :) kan ta lite bilder  !
 
Sedan for jag till stallet och trimmade en VÄLDINGT busig Gubbe , bockade och gjorde massa luftsprång .. Haha , söt han är. Sedan vart det en lång avskrittning och ett bad . Han ska nämligen få åka på hoppträning för första gången på 10 veckor , gissa om han kommer bli glad !;)
 
Och nu sitter jag här och har förbannat ont i huvudet , ska ta och göra sista inlämmnings uppgiften för denna termin och sedan köra lite styrke . efter det väntar sängen ..
 
  // Amanda

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: