irriterande

Skrev ett jättelångt inlägg om dagens ridpass men det försvann såklart. ajja, vi hade iallafall en ny ridlärare som hette viktoria och hon var bra, och vi red på böjda spår. Safir var lite bekväm och lyssnade inte på skänkeln i skritten och traven så jag jobbade lite med det idag. 
Galoppen gick bra men där blir han lite för pigg, och där tar han faktiskt skänkeln. Dock lite för mycket eftersom han hoppar rakt upp i luften. Ajja, vi får träna på det.
Vi red en övning med volter i skritt på slutet och då jobbade han bra och lyssnade lite mer framåt iallafall så det var ju bra, det var det jag fick nöja mig med idag ;)
Skrev bara en kort utvärdering nu, orkade inte skriva om allt.
 
Jag hatar verkligen blogg.se, snart byter vi förhoppningsvis portal...
 
Ajja, imorgon ska han vila, men inte helt. Jag ska träna lite trick och sånt i paddocken, så vi får se hur det går!
gammal bild, fast egentligen inte men asså för mig är den gammal för att det har hänt rätt mycket sedan denna dag ;)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: