Let it burn

God Onsdag på er! Har suttit i skolbänken hela dagen, men det har ändå varit en väldigt lugn dag så helt slut kan jag inte medge att jag är. Fryser dock som ett as, så har myst ner mig med massa filtar och kuddar i sängen framför datorn. Mina planer för resten av dagen är att jag ikväll ska jag ta en kopp té och plugga, hade nog hellre sagt att jag ska ta en kopp té och se en bra serie, men plugget måste göras. Ska även skicka iväg mail om lite spännande grejer, om det går i mål eller går i botten skiter jag i just nu. Skulle vara förbannat kul att göra dröm till verklighet så varför inte försöka göra det omöjliga till möjligt? 
 

KOMMENTARER


Er blogg är verkligen jätte fin och bra. Ställ gärna frågor i vår frågestund så blir vi glada, ni får även en länk om ni gör det! Kram http://ridgalnisarnas.blogg.se/2013/september/fagestund.html

2013-09-18 // 19:00:30
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: