Torsdag

Idag har jag varit på skolan som vanligt, lugn skoldag. Säger precis som eveline att jag har värsta motivationen till skolan just nu och har blivit mycket gladare. Jag vill INTE sitta där vid gymnasievalet och inte vara nöjd med mina betyg. never-ever. Bra betyg ska det vara. Det behöver inte vara A ialla ämnen, men man ska vara NÖJD.
 
på tal om det, vad är era bästa tips för att hålla uppe motivationen för skolan? 
jag försöker alltid vara positiv och ge 100 %. Skratta, prata mycket och ta vara på tiden är mitt tips. 
 

Jag ska snart till stallet för att rida saffe. Idag ska han bara få skritta och trava lite ute i paddocken. Dom hade inte rätt storlek på bootsen på torpgärdans hästshop så vi ska in dit nästa vecka när dom har fått in fler storlekar och färger. Ska köpa rosa såklart ;) men gröna hade inte heller varit så fel eftersom jag har gröna detaljer på mina stigbyglar och ett grönt schabrak. Jag ska även köpa en grönt pannband som han kan ha :D
snyggingen! foto Julia Hermansson
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: