Underbara Torsdag

Drog på mig en chill outfit imorse, och hade verkligen ingen ork att slösa ned tid på mitt hår eller klädsel, det gör jag typ aldrig men ändå hahah. Slutar snart skolan och hoppar på bussen hem och hoppar sen i mig stallkläderna och far till stallet och rider lilla fina Pluto, ut i skogen barbacka och bara mysa på♥. Har annars fått värsta motivationskicken att verkligen jobba i skolan (okej, motivationskick för att vara mig), men tänkt att sitta där sista dagen innan jullovet och kolla på sina betyg och inse att dom är så mycket bättre än tidigare, och att det var värt allt slit, då känner man sig värd att få lov, den känslan! Peppar peppar att den bara sitter i resten av terminen.
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: