Barbackapass på Cecci

Halloj! Idag for jag till storheden och kikade lite, på Hööks bla. hehe. Hittade en massa saker men bestämde mig för att inte köpa något (vet inte varför men så blev det, haha) fick dock med mig en ny träningströja från Stadium.
 
Igår red jag Cecci, och provade först att rida i hoppsadeln då jag är ovan vid dressyrsadlar, hehe. Men efter att ha skrittat nåt varv så tyckte jag att hon kändes alldeles för "begränsad" i sina rörelser och den såg trång ut, så jag valde att ta av den och rida barbacka vilket gick över förväntan! Hon var otroligt fin och jag är supernöjd! Hon kändes riktigt mjuk och avslappnad, och stack inte iväg i traven nånting, haha.
 
På tisdag ska jag rida henne igen, efter min ridlektion. (tanken var att ha henne på lektionen, men vi hade såklart teori..) Ska försöka få nån som filmar eller fotar nån bild!
Lite dålig mobilbild från igår. Visst är hon otroligt söt?
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Missa inte veckans blogg där du kan synas en HEL vecka på min blogg! http://keimostanja.blogg.se/2014/february/veckans-blogg.html

2014-02-03 // 16:06:42
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: