Dagens hoppträning

Kan börja med att säga att jag är SUPERNÖJD över lektionen. Fick för det första rida Uriel för första gången på lite mer än en månad, och vi hoppade bana. Vi fick hoppa lite högre än vanligt, och jag kommer få hoppa henne på Pay and Jumpen på lördag!
 
Men somsagt så hoppade vi en bana, med två hinder på varje långsida, och ett på vardera diagonal. Idag kändes allt annorlunda med min ridning, på ett positivt sätt. Min inverkan på henne kommer mycket snabbare och jag är mer bestämd (tack Emilia, haha). Nu rusar hon inte iväg, och det resulterar i bättre språng över hindrena.
 
Sen har även en till sak gjort min kväll så mycket bättre, men mer om det när det är helt säkert!
 
bilden är från en miniklubb i höstas, på ungefär alla mina hoppbilder ser hon ut såhär, med öronen
spikrakt framåt ♥
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: