Lite sanningar så här på en lördag

Jag har svårt att lita på/ha förtroende för människor, finns både bra och dåliga saker med det
 
Jag älskar att resa och "upptäcka", så när jag har pengar och får resa utan mina föräldrar står inte bara "sol och bad" på checklistan för platser jag vill besöka!
 
Jag är väldigt, väldigt otroligt less på Luleå.. Helt ärligt skulle Jokkmokk eller Gällivare sitta fint nu, men bäst av allt Stockholm, haha..
 
Jag är egentligen blond, vilket märks på insidan
 
Linn Olsson är en person jag verkligen ser upp till!
 
Är besatt av Sience fiction filmer och verkligen älskar dom.. 
 
De bästa serierna som finns är prio ett The Vampire Diaries, Greys Anatomy och Pretty Little Liars
 
Jag kan köra skoter någorlunda okej, hehe
 
Jag trivs bäst på landet eller i storstan, ska inte vara något mitt emellan
 
Frukost är min favorit måltid
 
Bara för att jag inte ska köra standardbilder så får ni världens mest snabba och slarvigaste collage någonsin.
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: