Vaknat på fel sida?

Goddagens! Idag har jag varit riktigt sur och irriterad, och lite ledsen över en del olika saker. Nåt som hände igår, och en hel del som har hänt idag.. Nu är jag iallafall hemma från skolan och planen för kvällen är att bara ta det lugnt och se nån film kanske?
 
Igårkväll var jag somsagt på körskolan. Fick lyssna på lite olika saker som man måste tänka på osv.
I lite mer än 3 timmar.. Måste även säga att jag är lite putt över att ha missat hoppningen igår då den tydligen var den roligaste på länge, men det lär väl komma fler såna lektioner hoppas jag!
 
 Ni får en bild på min hund Molly bara för att detta inte var ett hästrelaterat inlägg haha
Fotad i höstas med min NikonD90
 
/Charlotta


KOMMENTARER


Åh vad söt!

2014-02-13 // 16:44:47

Inte kul att vakna sur och ledsen. :/ Hoppas att du blir på bättre humör snart och att det ordnar upp sig! :)

2014-02-13 // 20:17:13
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: