2 saker jag ser fram emot extremt mycket

♥ Stockholm i Juni - One Direction
Självklart högst upp på listan. Shit vad jag längtar. 3 dagar i en grym stad med mina fina vänner Linnea och tilda. VI åker det på fredagen och konserten är på lördagen, sedan åker vi hem på söndagen, sent på kvällen. Vi ska ha så galet kul, shoppa, gå på gröna lund och såklart det bästa att se på världens bästa killar. <3 153 dagar kvar!
 
♥ Gå ut grundskolan
Åren har gått fort och i juni går jag också ut grundskolan. Känns som om jag gör mycket i juni, både gå ut 9an och konsert. Men det kommer bli roligt att börja om på ett nytt kapitel i livet! Gymnasium och nya vänner - jag längtar på något sätt!
 
 
Självklart finns det andra saker jag ser fram emot, men detta slår nog allt. 2014 kommer bli ett riktigt bra år, det känner jag på mig. Eller hur?
 
Vad ser ni fram emot iår?
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Hanne :)

Kom av slump in på din gamla blogg, oj så gulliga bilder på dig och Amira! :D http://ridchey.blogg.se/2011/december/bildbomb.html

2014-01-12 // 22:34:14
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: