Hiss och Diss

HISS:
Dyon Crystal - Working Collection
Dagens hiss går helt klart till detta grymt snygga träns från Dyon! jag var lite tveksam till det innan men nu tycker jag att det är hur snyggt som helst. Finns på Charlies Häst och hund och kostar 1249 kr!
 
DISS:
De nya schabraken från Hööks
ursäkta den gråa bakgrunden...

Dagens diss går till dessa nya schabraken från Hööks! Gillar inte färgkombinationerna och gillar inte trycket på dem heller. Nej, dom får en diss av mig!
 
Vad tycker ni om dessa saker? Hiss eller Diss?
/Emilia

KOMMENTARER


Jasmine - Madikken & Little Dun http://realhorsepower.blogg.se

Det där tränset är så sjukt snyggt! Synd bara att det är så dyrt :(

Svar: Ja, jag tycker också det är synd :/
None None

2014-01-26 // 20:48:58

Eat My Dust-schabraket gillade jag!! Skulle lätt kunna ha det, i rosa, när jag tävlar!!! ;-P

2014-01-26 // 21:06:18

håller helt klart med dig om schabraken...

2014-01-26 // 21:56:26
Paulina Molander http://molanders.blogg.se

Haha, "eat my dust" jag får brodera in det på ett annat schabrak till Isa ;)
Diss till schabraken, färgkombinationerna och loggorna gav mig faktiskt en barnslig känsla..

2014-01-27 // 08:24:49

Jag måste få fråga hur du tänker kring schabraken. Det är väl bara bra att Hööks har vågat ta steget längre och börjat med figurer på sina schabrak mm. Dem gamla schabraken som var enfärgade, nej usch vad tråkigt vill jag säga. Men alla får ju tycka olika, inte sant? :)
Kram

Svar: absolut inget fel med figurerna egentligen, men tycker dom har valt lite fel färger… personligen gillar jag inte de färgerna tillsammans… :) kram
None None

2014-05-03 // 18:25:02
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: