Onsdag!

Hej på er! Hur har ni det? Min dag har flytit på rätt bra, trors lång skoldag. Efter skolan for jag och en kompis hem till mig och made up some plans och pratade på! Efter det gjorde jag en fruktsallad och té och pluggade liite. Nu ska jag se på greys anatomy och sedan ska jag läsa vidare på the hunger games, rekomenderar böckerna starkt!  Om jag ska samanfatta dagen i några ord så har det varit en väldigt bra och lugn dag! Imorgon ska jag ääntligen fara till pluttis och om det inte är allt för kallt så ska jag fara ut och rida på honom, så underbart att fara ut med ens bästa fyrbenta vän och bara vara♥.
Ni får en väldigt beautifåål bild på min fina, haha.. Fruktsallad som bestod av banan och blodapelsin, och på sidan om jordgubbsté, mumma!
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: