Fredagsmys

God afton, haha. Just nu sitter jag i min ensamhet och har fredagsmys bestående av musik och en skrivuppgift om buddhismen. Finns nog roligare sätt att spendera en fredagkväll men nu blev det såhär, haha.
 
Idag red jag Bizca i ridhuset igen. Tänkte känna om hon kändes annorlunda efter gårdagen och det gjorde hon.
Hon var typ 10ggr piggare än vad hon var igår, och efter en galoppfattning stod hon bara och studsade och gormade.Fick dock till några riktigt fina fattningar emellanåt! Fast hellre att hon är såhär än att hon kanske skulle ha haft ont.. Nåja, sen fixade jag allt åt henne och for hem och åt gomiddag med familjen och nu ska jag fortsätta på min skrivuppgift. Hoppas ni har det roligare än mig ikväll!
 
jag och bicza 2012 ♥
 
/charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: