Nu var det gode länge sen

Hallojojojojoj.. Det var länge sen! Har varit borta rätt länge nu, men ni får räkna med det ett tag till från min sida då jag inte rider någon ponny flera dagar i veckan regelbundet just nu.. MEN, snart vänner, snaaart. 
 
I Måndags på morgonen velade jag om ifall jag skulle åka till stugan och ha det riktigt gött i några dagar med underbara människor och bara ta det lugnt, eller om jag ska skulle stanna hemma och ha koll på allt.. Blööö, jag är verkligen en sån kontrollmänniska. Liksom, när ska jag till stallet, behöver jag vara hemma IFALL det skulle bli några extra stalldagar eller om något skulle hända, eller om jag skulle missa något superviktigt eller liknande.. Jag vill ha koll på allt, inte allt men nästan. Haha, jajaja.
 
Jag har haft HELGRYMMA dagar i stugan med massa skoterkörande i puder med hoppande och klättrande, bastumys och helt underbara människor i fem dagar, kände bara NEJ, jag måste andas och bara släppa allt. Och fyy så härligt. Nu ska jag slå på några avsnitt av greys anatomy, och sen ska jag sovaaa! Usch vad rörigt och tråkigt inlägg... 
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: