Hallå! Något jag inte sagt på länge..

Jag har bloggtorka...Skojar inte, har TUSENTALS saker jag vill skriva om men omformuleringen går åt skogen. Det känns som att jag inte har något att blogga om, Amanda har ju sina ridpass och Emilia har sin talang med att samtidigt skriva och nästan alldrig tappa det. Jag VILL vara 110% ärlig med bloggen men det går ALLDRIG, Ingen skriver ut ALLT på en blogg. Hur mycket jag än vill går det inte.. Jag lovar ALLT kommer komma ut, kanske om några veckor eller någon månad men inte nu.  Kan väll berätta att jag ska luncha Pavves stall i dag, åka till Boden, imorgon rider jag hem någon ponny eller häst ifrån betet, på torsdag börjar igångridningen och då får jag se vem det blir men såklart hoppas jag på min lilla älskling..
 
 
hjärtat ♥
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: