hur mycket de håller ned dig, fortsätt att gå uppåt !

 Jag  är en sådan människa som tänker : ähh , jag lever bara en gång ! .. Jag har gjort många saker som jag trode att jag alldrig skulle klara . Men när jag började 5an så var jag väldigt feg, jag hade väldigt lågt självförtroende .. Det minns jag .  Jag pratade inte så mycket , men så en dag när jag vart hånad för att jag var feg . Då tände jag till , jag vet inte vad som hände , men jag fick tusen , miljoner tankar i huvudet , var det såhär jag ville leva . Leva på ett hörn ? Nej . LETS GO CRASY ! 
 
Nu när jag är äldre , jag tycker sällan att något är pinsamt . det bjuder jag på . Jag står för vad jag säger, våga .. 
jag lovar och jag svär att när alla säger nej ska jag säga ja , jag är min egen och inte någon kan bestämma över hur jag är., fine kalla mig galen , men jag är en riktig livsnjutare !
Och i ridsporten , så finnsddet många hinder att hoppa över , men tror man på sig själv nog mycket så hoppar man över dom 1 efter 1 . Mitt självförtroende är inte det bästa , men varje dag så byggs det upp . Jag tänker jag kan , jag vill ,jag vågar !
 
Sluta deppa , börja steppa !
Och de som säger att det finns gränser för vad man kan göra , de som spottar , ta deras energi till att växa !
 
 
 
 
// amanda

KOMMENTARER


Yo go Amanda! :))

2012-07-30 // 19:19:02

You go Amanda! :))

2012-07-30 // 19:19:09

häftig header! :)

2012-07-30 // 21:19:34
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: