2013

Fem händelser som varit bra det här året?
1.Ungdomsforumet med Linn Olsson
2.Kroatien
3.Spanien
4.Kurirenmästerskapet
5.Stockholm horseshow
 
Tre händelser som varit sämst det här året?
1. Att Mojje togs bort.
2. Att jag varit inlagd på sjukhuset 2 gånger.
3. Att jag var tvungen att ta ett svårt/jobbigt beslut, men som har lönat sig i slutändan och kommer göra det värt de nästa år.
 
Tio bilder från året:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev året som du har tänkt dig?
Hade väll inte förväntat mig särskilt mycket, det blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig med det rullar på, haha!
 
Vilka kläder har du använt mest?
Kanske svarta jeans och någon fancy tröja på det, vet inte, haha.

Ångrar du något?
Ohja, mycket.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
The Vampire Diaries, Pll, Oth och massa filmer som jag inte sett klart för att jag somnat, hehe..
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: