Första februari

Godmorgon på er! Nu har en hel månad gått, det har väll inte varit den bästa så att säga då det varit välldigt mycket.. Men denna månad SKA bli bättre! Jag måste liksom besluta mig för att den ska bli bra, tänka positivt, tvinga mig själv att göra saker i tid, och liksom göra så allt rullar på. 
 
Annars har jag legat och degat i sängen hela förmiddagen, och har nyss käkat frulle och sett catshing fire för andra gången. Har jädrans ont i nacken, och det är helt underbart härligt väder ute! Funderar starkt på att dra hit någon kompis och göra dagen lite roligare än att sitta inne själv framför skärmen hela dagen lång.. 
 
Förövrigt så är jag så grymt sugen på att göra om något med mitt hår, har inte färgat det sen förra året i maj och då var det mörkbrun jag satte i. Sedan dess har jag hunnit vara utomlands två gånger och det ser rätt tråkigt och matt ut.. Funderar på något liknande i typ kopparbrunaktig, eller en varm ljusbrun färg med lite slingat i.. GAAH så galet svårt att veta! Men jag vet att det inte får bli för mörkt eller för ljust, utan det ska vara något mitt emellan haha. Jaja, ha en toppendag nu!♥
//1.Brämhults färskpressade jordgubb&apelsin//2.Té//3.Kanelknäcke med paprika//MUMMA
 
/eveline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: