Lördag

Hej på er! Hade en alldeles underbar kväll hos Malin igår, massa skratt och prat vilket var välbehövligt!♥ Sov även hos henne och idag startade vi dagen med gofrulle och sen har jag farit till mockis och ridit Chili med Maria. or ut och galopptränade i skogen, det gick riktigt bra och det var verkligen superhärligt väder ute! 
 
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med en kycklingsallad innan jag hoppar i stallkläderna igen. Ska fixa allt åt Tjena Mannen och Pavve, så blir en lördag med stallmys! Tanken är att fara ut på en skrittrunda med Pavve och låta honom röra på sig, och rida igenom Tjena Mannen ordentligt i skritten, sidförande, framdelsvändningar, halter, igångsättningar, öka och minska, böja och ställa igenom, få koll på sidorna och bara få allt att sitta. Även om det bara är skritt så tycker jag att det är viktigt att han blir riden lika ordentligt i den gångarten som alla andra gångarter, och eftersom han är väldigt grön är det extra viktigt. Hoppas ni får en bra lördag kväll!♥
Fina Chili♥
 
/eveline
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: