When life puts you in tough situations, don't say "why me?" Just smile and say "try me!"

Händer inte så superduper mycket i min vardag som jag vill dela med mig av just nu, utan måste få andas, inte känna att bloggen är ett måste och göra annat än att fokusera på att jag måste blogga. Men lovar att jag ska göra det så ofta jag och så ofta det är roligt tills jag hittar motivation och inspiration!
 
Ska i alla fall på ett tag till Pavve och Pockan och fara ut i det härliga vädret och rida, hur underbart?♥ Ikväll åker jag till Malin och spenderar natten där, kommer bli så otrloligt roligt att umgås med en alldeles underbar och saknad vän! Hoppas ni får en bra Fredag! 
 
Måste även passa på att dela med mig av att jag är såå grymt sugen på att plugga i Kenya och spendera min fritid på savannen efter att läst DENNA blogg! Så är ni intresserade av djur, värme, få en bredare blick på hur det ser ut i omvärlden, göra något bra för andra, och uppleva ett helt annat levnadssätt och kultur, GÅ in och LÄS. Shit, det här är något jag verkligen måste göra genom mina skolår!(Skolan kanske inte är så dum och tråkig i alla fall.. ;) )
 
/eveline

KOMMENTARER


Åhh älskar eran blogg! :D

Svar: Tack fina du! :D
None None

2014-02-07 // 23:41:25
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: