2 läsvärda bloggar

Nu kommer det en liten efterlängtad punkt, nämligen 2 bloggar som jag tycker är läsvärda! Jag tänkte länka några bloggar i veckan :)
 
1a bloggen hittar ni HÄR. bra blogg, intressanta inlägg och mycket bilder och filmer. Bra struktur i bloggen, man hittar väldigt bra. Om man fick önska något som kunde bli lite bättre så är det lite bättre uppdatering! Annars helt perfekt blogg som jag läser flera gånger om dagen :)
 
2a bloggen hittar ni HÄR. Denna blogg är en av de bästa bloggarna jag läser och en av de bloggarna med finast design och finaste bilderna. Känner även denna tjej utanför bloggen liksom och är en jättebra kompis <3 Bra, välarbetade och intressanta inlägg och mycket bilder. Får jag önska något som kan bli bättre så är det även här att jag önskar lite bättre uppdatering. En av mina favoritbloggar!
 
En väldigt fin bild som jag visar upp ofta på bloggen, som en av bloggarna ovan har fotograferat! :D
/emilia
 
 

KOMMENTARER


Åhh vet inte vad jag ska skriva men tusen tack för det fina orden bästa Emyl!!<3

2014-01-23 // 18:06:03

Åh vad glad jag blir! Ska försöka uppdatera bättre hehe ;) ni har också superfin blogg!<3

2014-01-24 // 21:05:12
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: