Flytt + hoppning

Halloj! Ursäkta att jag har bloggat så dåligt dom senaste dagarna. Anledningen är att jag har haft fullt upp med stall i veckan, eftersom att Hibizca och Di Dah har flyttat till brk! Vi flyttade dom i måndags och Bizca som brukar vara väldigt svårlastad var jätteduktig, så det gick fort den här gången! Väl där så fick dom komma ut i hagen medans Melinda och jag fixade i stallet.
 
Igår red jag lektion som vanligt, vi hade hoppning och jag red Pessoa. Vi hoppade en version av märke 2 banan och förutom att jag inte hade med honom på yttersidan i sista svängen så är jag jättenöjd över passet!
 
Efter det red jag Bizca i paddocken och sedan i nya ridhuset. Red lite delar ur olika dressyrprogram och tränade galoppskänkel. Ska rida henne innan hoppningen idag också tänkte jag!
 
Världens bästa Hibizca, sommaren 2012 ♥
 
/Charlotta

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: